E-perearstikeskus


Kasutame e-Perearstikeskuse tarkvara, et patsiendid saaksid tervisekeskusega võimalikult mugavalt ja kiiresti ühendust võtta. Tegemist on digitaalse kanaliga, mille kaudu saab meile kirjutada nii tervisemure korral kui ka retseptide pikendamiseks ja haiguslehe lõpetamiseks. Kuna telefoni teel on meid vahel raske kätte saada, julgustame kõiki seda lahendust kasutama!

 


 

Pidage meeles, et

- e-Perearstikeskuse kasutamiseks vajate ID-kaarti, mobiil-ID-d või Smart-ID-d;

- e-Perearstikeskusesse päeva jooksul laekunud muredega tegeleme esimesel võimalusel kolme tööpäeva jooksul.

NB! E-Perearstikeskusesse pöördumisel kirjutage palun eesti või äärmisel juhul inglise keeles, süsteem ei oska lugeda kirillitsat.

 

e-Perearstikeskuse võimalused:

​1. Saad perearstikeskusele esitada terviseteemalise küsimuse.

Tervisemurest kirjutades püüa olla konkreetne ja juhindu alljärgnevatest küsimustest.

a. Mis kaebused teid vaevavad?
b. Kui kaua on kaebused kestnud?
c. Pikaaegse probleemi korral - miks otsustasite nüüd ühendust võtta?
d. Mida olete ise kaebuste leevendamiseks teinud?

2. Saad küsida kordusretsepti

Retsepti tellimisel on vaja järgmine info.

a. Mis on ravimi täpne nimi ja/või toimeaine?
b. Mille jaoks ravimit kasutate?
c. Mis annuses ravimit võtate?
d. Mitu korda päevas ravimit võtate?

- Peame oluliseks, et patsient tunneks oma ravimeid.
- Puuduliku info korral retsepti ei väljastata.

- Retseptid tuleb tellida aegsasti, mitte jätta tellimist viimase tabletini reede õhtul.
- Retseptid kinnitame esimesel võimalusel kolme tööpäeva jooksul.

3. Saad teavitada haigestumisest.

- Haigestumisest teatamine tähendab, et võtame teiega ühendust esimesel võimalusel. See ei tähenda automaatselt haiguslehe avamist.

Haiguslehe avamise kohta uuri SIIT

- Nädalavahetusel haigestumise korral võite helistada telefonile 1220, et saada abi tervisemure korral või teavitada oma haigestumisest. Rasketel juhtumitel pöörduge EMO-sse.

4. Saad sulgeda haigus- ja hoolduslehe.

5. Saad esitada soovi vaktsineerimiseks.

6. Saad esitada soovi tervisetõendi saamiseks.

 

 

NB! Kiireloomulise mure korral soovitame eelistada helistamist.

 

Olulised uudised

Projekt „Haabneeme esmatasandi tervisekeskuse rajamine“ viidi ellu eesmärgiga avada esmatasandi te...
Me elame ja teeme lakkamatult plaane — väikeseid ja suuri. Me ehk ei märkagi, et samal ajal saab teoks l...
Head patsiendid! Kutsume teid osalema meie tervisekeskuse rahuloluküsitluses. Vajutage siia, et minna kü...